Thursday, 17 May 2012

InSAn- iNsaN ISTIMEWA dalam kEHiDupAnKU

Assalamualaikum... mulakan dengan Bismillahirahmanirahim

Dalam setiap kehidupan manusia pasti akan ada INSAN-INSAN istimewa yang paling kita SAYANG.. tol x?? Lahirnya aku pada 14 Ogos 1990, semua orang SAYANG kat aku... eh silap.. Semua orang aku SAYANG.. hehehe... 

Pertama sekali orang yang aku sayang ialah Encik Abah dan Puan Emak. Tanpa mereka sapalah aku an.. tol x?? hehehe... Mereka lah yang besorkan, didik, ngajo, rotan, membebel dan sebagainya la.. complete untuk aku jadi orang sepanjang aku hidup 22 tahun ni.. Hasil apa yang diorang ni wat la aku dapat belajar tinggi-tinggi walaupun aku tak tinggi... hasil berkat mereka aku skang tengah menyambung pengajian di IPG Kampus Ipoh, Perak... sob2 sedihnya.. berada di perantauan.. teringat lagu raya... menitis air mata.. hehe... bohong je 2.. 

Insan-istimewa yang lain ialah adik beradik aku yang 8 orang.. untuk makluman korang... wah!!! adik beradik aku ni ramai.. riuh la kalo semua ada kat rumah... hehe... semua aku sayang!! luv u ollz... ngeh2... diorang ni la yang banyak tegur, nasihat, membebel dan sebagainya la... kalo x ntah jadi apa la aku skang.... ingat lagi la masa aku kecik2 kena bebel2 xleh main2.. blaja leklok... hehe... itu la diorang.. kalo xda diorang mmg aku ni hidup x berpendirian la skang... hehe... diorang MARAH sebab SAYANG.. tol x?? mana la ada abang or kakak nak tgk adiknya susah kn... 

Lepak di tempat boling


Beriya abg lid angkat bola boling.. strike x jugak..

Puan Emak, Kak wa (isteri abg man), dan abg man (abg no 4)

Kak comel n anak2 buah..

dengan Puan Emak yang terSAYANG

Zahin yang comel


Baru lepas salam2

Dengan abah!!! dan mereka2... hehehe

Ada lagi la yang aku hampir terlupa.... hehe.. anak-anak BUAH yang sangat-sangat aku sayangi.. hehe.. walaupun Usu suka NYAKAT.. tapi usu sayang korang.. kakak, efi, haikal, raizq, zack, zafran, zahin, hazim, haziq, iman, izzah dan auni... ramai x?? sume ada 12 orang.. n tahun ni ada lagi sorang.. wah.. meriah kalo semua balik.. penat mengemas... haha.. diorang wat sepah yang kena kemas usu jugak... Sayang korang sume.... muah3x!!! hehehe...

Sume ada kecuali enal.. ke mana ntah die g time ni...


SanG PeLanGi MenCOrEt KaTa

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Copyright© All Rights Reserved sangpelangimencoretkata.blogspot.com