Thursday 17 May 2012

Menerokai WORLD of BLOG

Assalamualaikum W.B.T

wah2... sakan benor ye aku mengedit blog... alhamdulillah sejak 2 menjak aq mengaktifkan blog ni semakin SAYANG la aku kat blog. Aku xda la pandai sangat dalam menCANTIKkan blog ni. tapi aq refer pada yang PAKAR. 

Orang yang pertama aq refer ialah NORSUHANA binti MANSOR.. die classmate aku kat tempat aku belajar. Die ada blog die sendiri iaitu http://mystory4eva.blogspot.com/. Blog die cantik, sO aq mintak la die tolg ajar design blog2 ni... 

ni lah blog SuE-cHan... comelkan..

Die pn tunjuk, aq pun tgk die bukak kan satu blog kat aq. Blog ni banyak bg widget2 yang comel. Kalo nak tgk2 widget yang comel klik sini. Banyak benda kita boleh pilih rambang mata. aku pilih punya pilih terklik satu web ni iaitu web http://jombinabelog.blogspot.com/. Blog ni banyak sangat bagi tutorial how to make ur BLOG.. haha... comel2.. da la mudah, senang nak faham.. ikut jela apa yang dibgtau... nak tgk x blog nya mcm mne... meh sni aku tnjuk.. 

Tengok header blog ni pn da tau comel kan...
Kalo korang nak belajar ngan mendalam. g la tgk kat blog ni... itu je la yang aq nak share wat masa ni.. tata~ adios~

SanG PeLanGi MenCOrEt KaTa

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Copyright© All Rights Reserved sangpelangimencoretkata.blogspot.com